Rezerwacja

Rezerwacja noclegów

Nasz obiekt działa w sezonie letnim. Rezerwacje na dany sezon przyjmujemy z początkiem marca każdego roku. W sezonie wysokim wymagamy uiszczenia opłaty rezerwacyjnej za wynajem kwatery. W celu rezerwacji prosimy o kontakt telefoniczny:

Nazwa adresata przelewu:
Adresat przelewu
numer konta mBank: 41 1140 2004 0000 3002 4110 0982

Numer konta dla przelewów z zagranicy:
IBAN: PL41 1140 2004 0000 3002 4110 0982
SWIFT: BREXPLPWMBK

Obsługujemy też płatności poprzez „Przelew BLIK na telefon”, szczegóły po kliknięciu w logo:
Blik

Rezerwacji można dokonać również za pośrednictwem portalu Booking.com

Booking.com

Szanowni Państwo doba hotelowa w naszym ośrodku zaczyna się o godzinie 14.00, a kończy się dnia następnego o godzinie 10.00. Wszelkie formalności dotyczące zameldowania prosimy realizować w dniu przybycia.

Nasz obiekt noclegowy jest zobowiązany do pobierania opłaty miejscowej zgodnie z Uchwałą Rady Gminy w Ustroniu Morskim.
Źródło: http://bip.ustronie-morskie.pl

Regulamin

Dokonanie rezerwacji oznacza akceptację poniższego regulaminu.

  1. Pokój gościnny wynajmowany jest na doby.
  2. Doba hotelowa trwa od godziny 14:00 w dniu przyjazdu do godziny 10:00 w dniu wyjazdu.
  3. Pokoje są sprzątane przed przyjazdem gościa, o porządek w pokoju podczas pobytu gość dba we własnym zakresie.
  4. W sezonie wysokim w celu rezerwacji wymagana jest bezzwrotna opłata rezerwacyjna.
  5. Opłatę za pobyt wraz z opłatą klimatyczną i obowiązkiem meldunkowym należy bezwzględnie uregulować w dniu przyjazdu za cały okres pobytu.
  6. Przyjazd oraz wyjazd w terminie odbiegającym od umówionego w rezerwacji nie jest podstawą do zwrotu należności.
  7. Parking jest bezpłatny i niestrzeżony. Właściciel terenu nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione pojazdy ani znajdujące się w nich mienie. Właściciel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia lub utratę samochodu oraz innego pojazdu należącego do gościa.
  8. Goście zobowiązani są do zachowania ciszy nocnej od godziny 22.00 do godziny 7.00.
  9. Osoby nie zameldowane mogą przebywać na obiekcie wyłącznie za wcześniejszą zgoda właścicieli, nie dłużej jednak niż do godziny 22.00.
  10. Zachowanie osób korzystających z naszych usług nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych gości. Właściciel może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tą zasadę. Przerwanie pobytu gościa w takim przypadku nie stanowi podstawy do zwrotu należności wpłaconej za pobyt.
  11. Zgodnie z ustawą o zakazie palenia w miejscach publicznych w pokojach obowiązuje bezwzględny zakaz palenia, palić można jedynie na balkonach. Prosimy uszanować osoby niepalące, które będą korzystać z kwatery w przyszłości.
  12. Właściciel nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraty lub uszkodzenia pozostawionych w pokojach i na terenie obiektu przedmiotów wartościowych i pieniędzy.
  13. Gość ponosi odpowiedzialność materialna za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia powstałe z własnej winy lub z winy odwiedzających osób. Goście powinni zawiadomić o wystąpieniu szkody niezwłocznie.
  14. Gość powinien zapoznać się ze stanem kwatery zaraz po zameldowaniu i zgłosić niezwłocznie gospodarzowi ewentualne uszkodzenia.
  15. Korzystanie dzieci z kuchni, świetlicy i placu zabaw tylko wyłącznie pod opieką osób dorosłych.
  16. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy dalszego świadczenia usług na rzecz gości w przypadku drastycznego naruszenia regulaminu oraz ogólnie przyjętych reguł życia w społeczeństwie.
  17. Gość otrzymuje do swej dyspozycji klucz do pokoju oraz do drzwi wejściowych, które powinien zwrócić w chwili zakończenia pobytu. Zgubienie kluczy powoduje obowiązek zapłaty za wymianę zamka.

Drzwi wejściowe do budynku po godzinie 22:00 są zamykane. W celu dostania się na kwaterę należy skorzystać z górnego zamka drzwi i następnie po wejściu do budynku przekręcić zamek patentowy w celu zamknięcia drzwi. Działanie to ma zapewnić zwiększenie poziomu bezpieczeństwa w godzinach nocnych.

Zobowiązujemy się zapewnić spokojny wypoczynek wszystkim wczasowiczom, bezzwłocznie reagować na uwagi i zastrzeżenia dotyczące poziomu usług i funkcjonowania urządzeń. Prosimy o niezwłoczne zgłaszanie wszelkich nieprawidłowości.

Polityka cookies

Wykorzystujemy ciasteczka do zbierania anonimowych statystyk poprzez Google Analytics. Używając ciasteczek w wyżej opisany sposób nigdy nie identyfikujemy tożsamości użytkowników na podstawie informacji przechowywanych w ciasteczkach.